Ny lägenhet, nya prylar

För er som inte visste det så har jag och Christoffer fått en lägenhet på Sandbackavägen i Umeå. Vi flyttar alltså hem till underbara Sverige om exakt 9 dagar. Kommer bli så underbart att komma hem till alla, f¨en normal vardag samt den svenska maten. Guuud vad jag saknar den!

I och med ny lägenhet vill jag ju självklart ha en massa nytt. Går inte en dag utan att jag kikar runt på alla onlinebutiker efter grejer. Längtar så otroligt mycket till jag får ställa in mina saker i den nya lägenheten, kommer bli aaaaaawsome!

Några saker jag vill ha extra mycket är:


Fina plåtburkar från Derriére la Porte till kakor/godis, skovård och smycken.



Kiviljuslyktor från iittala. Rosa och genomskinliga.


Skohorn med krok från Edblad & Co, matt färg.


Golvlampan Lobby från Mio.


Soffbordet Troy från Em.


Himmelsängen Edland från Ikea.


Bänk från Åhlens


Vattnasjälvkruka, Eva Solo



Sideboard i teak.

Kommentarer
Postat av: Rob

Välkommen snart hem! Smart av dig att göra en lista av saker som funkar som inflyttningspresenter.

2011-03-13 @ 09:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0