I brist på annat.

Inte hemma i Sverige ännu och fortfarande ingen sladd till kameran/datorn. (anledningen till varför jag kunde blogga med bilder innan jul var för att jag lånade amandas dator jämt som har en "stickin" för minneskort)

Så i väntan på det kan jag ju dela med mig av lite roliga saker jag får reda på om Norge samt deras befolkning när jag vistas i landet.

By -betyder- Stad
Sted- betyder- By
Mycket jobbigt att det är ombytta roller på detta. Jag menar de skrattar lite när jag säger att jag kommer från en liten by på 1000 invånare. I Norge får det typ inte kallas by om det är mindre än 30 000 inv.

Något annat sjukt jag lärt mig är att dumjävlarna har förlovningsringer på högerhanden. Vilket annat land har det liksom?! Bra argument att dra fram nä diskutionen om det är  svenskar eller norskar är dummast.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Silken tur AT&T du flyttar hem snart innan du tar till dig alla tokigheter!

Kram

2011-03-06 @ 14:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0