Home sweet home!

Jag vet att många har väntat och väntat på bilder från lägenheten men varit lite svårt med det då vi endast haft tillgång till internet på biblioteket. Men nu ska ni äntligen få se hur vi bor. Bilderna är tagna vid olika tillfällen så där ni ser att det är otroligt städat så är det för att vi just precis städat.






The master bedrom.



Det otroligt stora badrummet och mitt favoritrum i lägenheten då det är det
enda rummet med någorlunda temperatur.



En liten del av det stora vardagsrummet + mina två sambos.



Den underbara vedspisen. Saknas bara lite ved.



Vi har väldigt stora och härliga fönster i lägenheten.



En annan del av vardagsrummet, i bakrunden skymtar ni matgruppen som jag inte fick
någon bra bild på.



Vårt gulliga kök och min gulliga pojkvän.



Amandas krypin. blev en otroligt suddig bild men ni kanske ser hur litet det är.

Sådär, nu hoppas jag att ni fått er en liten bild av hur vi lever här i Oslo. Och vi trivs verkligen jättebra här i lägenheten som ni kankse förstår men det hade förståss kunnat vara lite varmare. Har inte vågat koppla in termometern jag fick av Ronny än för då lär jag får en smärre chock av siffrorna.


Kommentarer
Postat av: Sofia - mamma till Amanda

Vad roligt att se hur ni bor! Superfint, stort och mysigt! Synd bara att det är kallt och jag antar att det inte lär bli bättre under de kalla vintermånaderna? Ni får införskaffa sköna ullunderställ :) Kul att se att ni verkar må bra iaf! Kram från oss på Skidspåret

2010-09-28 @ 20:36:34
URL: http://sofiaahlehjelm.blogspot.com
Postat av: Mamma

Oj vad kul med bilder! Saknar er massor! Ni ser ut att ha det riktigt mysigt i lägenheten. Längtar tills jag kommer och hälsar på. Fina och Ronny (som kikar över axeln) gillar också bilderna.

Kram

2010-09-28 @ 21:13:25
Postat av: emilie

MEN GUD VAD FINT

2010-10-06 @ 11:54:37
URL: http://emisvedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0