Adjö!

Förlåt mina kära läsare. Har inte riktigt känt peppen på att skriva nu under sommaren men trots det ser jag att några.. sissodär 14st underbara själar håller sig kvar för att jag någongång ska uppdatera. Och här kommer det mina vänner.

Lägenheten är fixad, grejerna är packade, släpvagnen är proppad och matlagret är laddat. Ikväll bär det av mot ett nytt land, en ny stad och ett nytt liv. Jag och Christoffer ska nämligen bli sambo med Amanda och så småningom Joakim i Oslo, Norge.

Till ära för det och nyinvigningen kan ni nu skåda (om inte annat inom en snar framtid) en ny design på min blogg. Ska även göra mitt bästa för att fylla upp bloggen och uppdatera er om mitt liv i det nya landet.

enyoj!

P.S Kooooommmer sakna alla dupersuperyber mycket. Så får ni tid över så komkomkom. Vi har 100kv att dela med oss av. D.S


Kommentarer
Postat av: emilie

fan vad gött, var det du som ringde från +47 igår? missade dina samtal.



Tänkte att jag kan skriva ett mail till dig på facebook om vad som hänt.



saknar dig som fan.

2010-09-13 @ 09:18:11
URL: http://emisvedberg.blogg.se/
Postat av: Sofia - mamma till Amanda

Yeah, längtar efter en uppdatering från grannlandet!

2010-09-13 @ 18:13:01
URL: http://sofiaahlehjelm.blogspot.com
Postat av: Mamma

Jaaa!!! Skriv mera. Jag vill veta allt (nästan menar jag).

Kramar i massor

2010-09-13 @ 22:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0