Promenad.

Jag tvingade med mig Christoffer nyss på en härlig morgonprommenad i höstOslo. Är mulet idag men inte speciellt kallt så perfekt väder för en prommenad. Vi gick ner till "småbåtshamnen" och kikade lite sen runt lite här på vackra Frogner. Jag bara älskar vårt kvarter med alla gamla hus och det blir inte sämre nu när löven runt om dom är så vackra.


Två glada gångare.


Titta så vackert det är!

Men nu har jag inte tid att sitta här längre utan har massor att stå i. Ikväll får vi nämligen finbesök av Stina som ska komma och äta middag. På dagens agenda ligger:

'koka upp kikärtor
'koka kikärtsoppa
'baka kladdkaka
' städa
'tvätta
'packa upp alla grejer från IKEA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0