Favorit.

Har den senaste tiden börjat äälska flätor och har det nästan jämt. Tycker det bara är så snyggt! Har det varje dag på jobbet, där dock kanske mest för att få in håret under hjälmen samt slippa ett värre trassel än vad det är när jag kommer hem. Tycker det är kul att variera mellan olika flätmodeller men favoriten just nu är fiskbensflätan. Passar ju bra nu när jag är i fiskelandet Norge.



Just nu har såklart den nämnda favoriten men den har blivit lite
tjorvig under dagen.



Tänkte även passa på att visa mina nya byxor jag fyndade igår
på en utförsäljning av en liten butik.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Fint med fläta, sötnos där!

Kram Mamma

2010-10-03 @ 20:42:40
Postat av: Sofia - mamma till Amanda

Jag gillar också flätor! Du får lära mig att göra fiskbensfläta när vi ses! :) Kram!

2010-10-05 @ 15:37:11
URL: http://sofiaahlehjelm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0