Aktiv!

Okej, jag kanske inte är så aktiv på att uppdatera här men har jobbat över nu måndag-tisdag sen massa förra veckan och i helgen. Och för att fixa det så ställde jag mig och lagade massor med matlådor i söndags och flyttade även in alla våra kläder från walk in closet-en till vårt rum för att de nya sambosarna skulle få dela på den.


Kycklinggryta m. ris, lasagne, tacopaj, chicken tikka m. cous cous.


Såhär fint är det nu i vårt rum.

Nu har samtliga av våra sambosar kommit så nu sitter vi i soffan och bråkar med internet. Joakim har kommit hit och tagit över det!!!


Kommentarer
Postat av: Erica

Vilken ordning du har!:P

2010-10-21 @ 11:42:52
URL: http://ericabloggen.blogg.se/
Postat av: Sofia - mamma till Amanda

Bra jobbat! :)

2010-10-22 @ 23:32:35
URL: http://sofiaahlehjelm.blogspot.com
Postat av: Mamma

Det verkar vara ordning och reda på dig Emma.

Snart kommer jag! Längtar massor!

Kram

2010-10-23 @ 14:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0