Pik!

Jag vet att jag har varit urusel på att blogga senaste tiden men har bara inte känt orken och peppen att skriva. Jag är dock fortfarande en flitig läsare av vissa utvalda personers bloggar och när jag för någon dag sedan såg mig nominerad till detta pris av Sofia kände jag att jag kanske borde ge det ett försök igen.

Lovar dock inget.



Som vinnare ska du kopiera in denna bild i din blogg

- Länka till den du fick awarden från
- Skriva sju saker om dig själv
- Skicka vidare awarden till sju av dina vänner

-----
- Bor för tillfället i Oslo tillsammans med min pojkvän och några kompisar.
- Älskar sötsaker i alla dess former.
- Är enda tjejen av 43 anställda på mitt jobb som rivnings/saningsarbetare.
- Är galen i presenter, precis som ett litet barn räknar jag ner långt i förväg till både jul och födelsedag.
- Min pojkvän tycker att jag är beroende av serier.
-Drömmer dagligen om en strålande sol och ett blåtthav framför en vit lång strand.
- Hatar tystnad vilket gör att jag pratar konstant (som jag älskar)


Nominerade är: Emilie Svedberg, Emma Hamren, Josefin Gustafsson, Amanda Lidström, ...Sen kan jag fan inga flr bloggar :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0