Äntligen helg!

Har verkligen längtat efter den här helgen. Varit hur trött som helst hela veckan och förra helgen blev det ju inte direkt speciellt mycket sömn. Även fast det var riktigt trevligt att ha min syster här på besök med hennes familj så känns det underbart att bara vara själva denna helg.


Jag och världens sötaste Arvid förra helgen.


Christoffer ville också vara med och leka på ett hörn.

Nu idag har jag redan hunnit vara på gymmet och snart väntar en tripp till grönlandsmarknaden sen är det julmarknad i stan. Kommer bli supermysigt. Älskar verkligen julen! Ha en toppendag alla!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej Gumman!

Åh vad ni är söta (alla tre)!

Längtar ännu mer efter er nu

när jag ser er på bild.

Kram kram

2010-11-28 @ 18:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0