Walking in the rain.





Som ni kanske märkte så regnade det lite igår. Vad ni inte visste var att när regnet startade befann jag och Sandra oss vid Strömpilen på våran långprommenad. Eftersom vi hunnit ganska precis hälften av vår prommenad betydde det att det inte skulle spela någon roll om vi vände om eller inte. Alltså var det bara att traska på i ovädret och skrika till lite lätt varje gång blixten tittade fram. Väl hemma var vi genomblöta från topp till tå vilket kan urskiljas från bilderna ovan. Jag var dock lite torr där min dunväst hade suttit.

Idag blir en dag i sängen då jag blivit ännu mer förskyld men är stolt över oss som trots allt gick i 2 timmar. + att jag traskade hem och upptäckte att jag glömt nyklarna hos henne så blev tvungen att vända om och hämta dem. Mina ben är smala och sladdriga som spaghetti just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0