Sommarkänslor!

Även fast vädret inte varit på tipptopp i helgen har sommarkänslorna flödat. Att få mysa i Krike med lite pusselbygge och solnedgång på storstenen går inte av för hackor, och när jag dessutom får spendera den med min underbara...Mmmmmmm.

Trots den extremt lugna lördagen har jag och C varit grymt trötta idag. Gått runt som ett par zombies här i Norrbyn vilket kanske inte riktigt passade sig när släkten var här på kalas. Ikväll har vi dock ryckt upp oss något efter en powernap på cirkus 70 minuter innan middagen.

Nu blir det sängen så gubben orkar upp till arbetet imorgon. Själv har jag två underbara lediga dagar kvar att njuta av. Tänkte bege mig mot Täfteå imorgon och spendera dom med Fina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0