Tyra Banks!





Bilder från förr i tiden at Josefins place när en kväll spårade ut till något som skulle likna en fotostudio.

Kvällen har spenderats i en fotostudio mitt inne i stan som inom en snar framtid kommer börja med "Modell för en dag". Riktigt fräsh studio med riktigt grymma fotografer måste jag säga. Och även fast jag lovat mig själv att inte bli fotograferad slutade jag ändå uppe i den där jävla stolen med blixtrar susande runt hela mig... får väl se vid senare tillfälle om jag fastnade på någon bild.

Imorgon blir det tillbaka dit för att ställa upp som sminkör åt min kära vän Oskar. Ännu roligare blir det då det är Alexander jag ska sminka! Kommer bli grymt... men frågan är bara hur snyggt. Tack gud för photoshop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0