Hej det är Emma är Emma hemma?!

Standard frasen hos familjen Bergenholm och Hamren under större delen av första halvan av 00 talet är återupptagen. Anders var den utsatte och fick sig en rejäl känga av nostalgi. 

Kvällen har spenderats med lite släkt på Great Estern där det var jag och gamlingarna. Eller Tobbe och hans tjej Emma kanske inte borde räknas dit men med tanke på att jag alltid setts som lillkusinen i hans ögon är det inte mer än rätt att han får vara gammal! 

Senare halvan av kvällen befann jag mig på Göteborg med brudarna där vi gjorde vårat bästa på att trycka i oss deras alltid så stora berg av fika!

Nu ska jag mysa lite med Jack sen försöka sova tidigt så det så snabbt som möjligt blir imorgon!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0