Avund!



Om jag varit en trogen troende till katolska kyrkan skulle jag troligen brinna ganska ordentligt i skärselden inom ett par år. Uppfyller nämligen en av de sju dödssynderna ganska ordentligt för tillfället. Men can you blame me?!

Afrodite befinner sig i självaste Grekland på en segelbåt som jag fick frågan om jag ville följa med på.
-> Men passade inte så super nu när jag måste börja spara till min jorden-runt-resa.

Skulle även befunnit mig på en segelbåt runt Karibien ungefär vid detta tillfälle om inte min kära moder förbjudit mig att flytta till Stockholm för att lära marinbiologi!

FÅR MAGKNIP!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: emilie

nämen tänk så trevligt du har det här i iumeåååå

2010-03-31 @ 19:08:20
URL: http://emisvedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0