Tennis!



Känner att jag går lite i Emilies fotspår. Igår började nämligen min tenniskarriär. Jag och Christoffer tog en prommenad till Norrbyns tennisarena för att lira lite. Till en början var jag nog allt annat än bra men mot slutet började det ta sig måste jag säga. Inte för att jag någonsin var nära att vinna en match men fick in en hel del poäng till sista matchen faktiskt. 8-12 slutade den, inte fy skam va?

Nämnas bör för att inte göra C-boy generad är att han vann rätt stort de övriga matcherna!
(eller hur var de?)

Kommentarer
Postat av: emilie

men bra gumman då kan vi spela hela sommareeen! är ju med i berghems tennisklubb så kan spelan närsomhelst !

2010-06-08 @ 14:12:47
URL: http://emisvedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0