Skjut mig!



Är sååååhääääääääääääääääääääääääääääär less på att vara sjukt just nu! Har ju supermycket bra inplanerat den här veckan och en massa måsten som måste bli gjorda. Men med feber, svullen hals, hosta och cp nacke känns det inte så nära. När jag dessutom har en pojkvän som hellre är med sin "så kallade vän" istället för att ta hand om mig är dt väl lika bra att hoppa och hoppas på det bästa?

Nä nu var jag hemsk. Sjukdomen som spökar. Klart att jag inte kan tvinga någon att koka min soppa och klart att jag inte ska hoppa. Jag ska bli frisk och åka och hälsa på mitt lilla söta systerbarn :)

Kommentarer
Postat av: C

Fan vad taskig han var. Sådana pojkvänner bör man ju inte ha....

2010-06-17 @ 18:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0