Kusin



Idag tog jag mig upp tidigt för att åka ut till sommarstugan med min kusin Linnea och hennes David för att hälsa på Morfar. Efter lite frukost, bullar i solen och en visit hos favoritgamlingarna i grannstugan kände jag mig riktigt trött och skyllde på min sjukdom. (Var ifs troligen pga den) Så mellan 10.00-14.00 låg jag och sussade sött i soffan med undantag för några väckningar av en blöt tunga genomförd av Fina.

Hur som helst hann vi med en lektion i hur man rensar aborre, spela kort och äta Morfars så kallade specialare (smaklös aborre, potatis och en något för stark senapssås) innan det var dags att sätta sig i bilen för att åka in till stan och jobba. puuuuh, nu är jag ledig i mer än en vecka!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0