24Juni!



Ojoj, idag ska det hinnas med mycket. Klev upp klockan 08.00 för att hjälpa Tone med lite städning. Dammsög huset och gjorde ett försök med gräsklipparen vilket jag fick ge upp ganska snabbt när jag inte fick igång den.

Runt 11 tog jag mig in till stan för att möta upp mamma och ta hand om Fina och senare träffa Peter som flytt till Stockholm. Satt nere vid kajen en timme och bara njöt. Nu håller jag på att förbereda det som ska tas med till stugan ikväll och börjar peppa inför storhandling med Christoffer ikväll. Förhoppningsvis kommer morgondagen bjuda på SOL och bli helt strålande underbar. Om inte annat så är vi ett grymt gäng så kommer bli bra vilket som!

GLAD MIDSOMMAR!

Kommentarer
Postat av: Mamma

GulleEmma!

2010-06-24 @ 21:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0