Grillfest!


Igår var vi ute i Täfteå på grillfest hos min mamma och Ronny för att fira Ronnys födelsedag. Bjöds på sjukt bra mat men dock kom vi ganska sent eftersom Christoffer slutade jobba sent så fanns inte alltför mycket mat kvar efter alla hungriga gamar som befann sig på festen. Eftersom jag inte var smart nog att ta med mig min egen kamera har jag länat några från Sofias blogg.




Födelsedagsbarnet, Fina, Amanda och Henrik.



Jag och Amanda ser sjukt lyckliga ut. Jonas måste ha sagt något väldigt
roligt.



Lite småprat mot slutet av kvällen och jag passar såklart på att få
lite fotmassage av Ronny som förr i tiden.
(Han uppmanade även Christoffer att massera mina fötter varje kväll
men vi får se hur det går med det.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0