Så firar vi in det nya året!



Hanna och Emma



Jag och Patte



Hanna, Joel och jag



De fantastiska spelen

Gårdagen visade sig bli kanon. Började med käka här och leka massa lekar. Senare kom fler och fler människor för att fira in det nya året med oss. Var säkert uppe mot 30 pers ett tag men inte fått några klagomål från grannarna så var rätt lugnt. Min stackars mobil blev dock stulen när jag rörde mig mot stan vid 00 så deppade ihop något. Back at my place var festen fortfarande igång men blev trött rätt snabbt och gick och la mig. Josefin som blev chefen sa att dom höll igång till 08.00 tiden. Hur fan kan jag inte ha hört de?!


Kommentarer
Postat av: Chefen

Vi hade sparat en plats i badkaret åt dig men du kom aldrig :( :( :( Fattar inte hur du INTE kunde vakna till musiken heller. PUSS

2010-01-02 @ 14:54:33
Postat av: frida

va fin du är emma! :)

2010-01-03 @ 22:23:14
URL: http://freyasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0