Pure sadness!

 

Det är med sorg jag måste meddela att idag är dagen då Robbie får nyklarna till hans och Ellis nya lägenhet. Detta betyder att mitt andra-hem snart kommer att fyllas med okända människor som inte kommer trycka i mig mat så fort jag kommer innanför dörren. Men det är såklart inte den stora förlusten för den händelsen kommer med störtsa sannorlikhet finnas kvar bara placerad på en annan plats.

Nä, den stora förlusten är ballkongen! Denna underbart ljuvliga skapelse som har skänkt oss så mycket glädje och minnen genom åren. Det var där vi åt en alldeles för stor aptit retare, det var där Roberts mobil tog sin sista suck efter ett dopp i drinken (den som visas på bild), och det var där vi skådade alla märkliga människor på förbifart medan vi jobbade på den där härliga chokladbruna hyn! (som oftast brukar likna en räkas i bådas fall)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0