Pure joy!

Gårdagen blev en succé men lyckades sätta mig i taxin och blev trött! Bilder kommer troligen snarast. För att sammanfatta gårdagen i ord.
Gasbomb som välkomnade oss-Maxmat-Jag i oljig overall och bygghjälm-Kall badtunna-Hannas skräck för traktorer-Jag och Johan i en traktorskopa...dumpade i en snöhög-Varm dusch-Och glada miner.

Bild på min kära mor från i sommar.

 

Dagen har spenderats med min kära moder och Ronny hemma i Täfteå. Precis vad jag behövde, en riktigt lugn dag och kväll. Fick brev av polisen och som den svensk jag är kände jag svetten på händerna växa medan jag sakta öppnade brevet. När det väl var öppnat gav jag ifrån mig ett litet lyckotjut. Någon har lämnat igen min mobil. Eller okej, Joels storasysters gamla så nu ska hon få igen den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0