Just my luck!

Second time around!

Jag måste vara den smidigaste, mest olycksdrabbade personen i världshistorien. Jag är verklighetens Bella Swan. Igår när jag och pappsen kört hem Olivia kom någon stressad dude och körde in i mig precis ovanför vänster framdäck. Tur jag inte körde 2 km/h snabbare så han träffat min dörr!

Efter mycket om och men tog vi oss iaf hem i en bil som lät allt annat än bra. Väl hemma känner jag att rygg och nacksmärtorna inte är att blunda för så ringer Johan i panik som snällt kör mig upp till sjukhuset.

Där väntade det snabbaste sjukhusbesöket jag varit med om där dom sa att det inte var några större fel på mig mer än en rejäl sträckning och rygg och nackmuskler och möjligen en liten liten hjärnskakning. Fick några mördar painkillers sen fick jag åka hem. (tack Johan för att du körde mig än en gång!)

Nu ligger jag så still som möjligt i en något sånär ställning i soffan och försöker att få smärtan att gå över! Men den stora frågan återstår, om jag nu är Bella Swan, vem fan är då min räddande Edward!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0