Fågelfobi och krampande lårmuskler



För det första måste jag bara säga, Kalle, jag gick hela vägen hem till mig idag. Trots mina frustande, pustande, stönande och kruxande klagomål på min förbannande träningsverk.
Men glad är jag för det. Stötte nämligen på Lina och Linnea, två råå peppade medlemmar från LLM-klubben påväg mot filmstadeden för att avnjuta Avatar... som jag för övrigt också vill se!
Dom peppade mig även på att söka tjänst inför sommarens Norrbyskär så ska ta och kika igenom vad jag vill göra där ute i sommar.

Så över till min fågelfobi. Den börjar gå över styr! I morse när jag skulle inhandla en drickyoghurt innan träningen närmade jag mig Pressbyrån-vasaplan. Men vänder snabbt när jag ser att duvorna invarderat ingången. Styr sedan vidare mot Segaråttan med hjärtat i halsgropen och totalt fokuserad på att andas men vad händer där? ... Jo då har ju självklart kråkorna invarderat den kiosken. Hungrig som jag var fick jag skynda vidare till Hemköp där jag äntligen fick min drickyoghurt!

Slutsats av detta: Måste uppsöka hjälp snarast om jag skall kunna vistas utomhus utan att bli så psykiskt instabil så jag tar livet av mig!

Kommentarer
Postat av: C

Ciao Bella. Foljer din blogg fran andra sidan jorden sa ofta jag kan. Ga in pa din mail! Hoppas allt ar bra i kylan. Tar en ol at dig nu.

2010-01-19 @ 18:11:54
URL: http://ljuvasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0