Dalen vs City


Bilden är inte från denna match utan skulle tippa på förra året.

Efter en dag spenderad antingen i sängen eller i soffan kände jag att det var dags för lite socialt beteende. Eftersom att pappa hade med sig datorn mitt samhällsarbete låg på kände jag heller inte så frukansvärda skuldkänslor.

Hemskt tråkig match blev det dock utan några som helst utvisningar eller ens en gnutta fightspirit. Ryggsmärtorna var hemska men genomleds med hjälp av 2g alvedon, en festis och en bit japp som jag var snäll och delade med Olivia och Andreas.

Nu borde jag antagligen börja med samhälls grejen så den hinner bli kvar till imorgon men Peter har varit förbi med filmer och pappa har köpt cheeeez dooodles till mig så ni kan ju gissa vad som lockar mest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0