59dagar


Idag, eller om man så vill imorgon början den första dagen på min duktighets period. Precis blivit avsläppt av C som åker till Sydostasien imorgon så inte lägre någon som håller mig vaken så här (!) sent på kvällen en vardag bara för att.

Under denna period ska jag även hinna ta körkort, få VG (?) i matteD och ta upp träningen igen. Det sistnämnda hade jag nog även tänkt fortsätta med efter de där 59 dagarna.

Något som även är en återkommande aktivitet under dessa dagar är naturligtvis besöken till solariet så jag inte kommer se ut som ett lik när männsikan kommer hem och måste utöka duktigheten med ytterligare en månad!

Nu känner jag tröttheten komma tillbaka så ska sovasovasova så jag orkar upp till skolan och...sedär, gymmet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0