Trötthet!

Jag orkar allvarligt inte denna natt! Var troligen den enda i detta avlånga land som verkligen ville sova och inte brydde sig ett skit om dom där hockeymatcherna men vad händer?! Jo tjejen ligger sömnlös till runt 03.20 innan hon får den minsta lilla blunden i ögat. Skyller på Simon som "tviingade" mig att se Bröllopsfixaren med honom igår efter jobbet som gjorde mig pigg!

Dagen kommer nog att bli intressant i varje fall. Lär inte vara den enda trötta människan i den här staden men med tanke på att jag jobbar även ikväll hade det varit skönt med lite vila!!

Kommentarer
Postat av: Therese - Bloggar fran Dubai!

Jag bloggar om mitt liv i Dubai, med en stor portion av humor! Om det later intressant sa far du garna titta in pa min blogg! :)



...om inte, da ber jag om ursakt for min lilla "reklam" & onskar dig en fortsatt trevlig dag!

2010-02-25 @ 08:21:23
URL: http://trollungeidubai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0