Smaltjockis


Med tanke på den mängd godis, kakor, skräpmat och alkohol jag stoppar i mig under dagarna borde jag gå runt och se ut som personen ovan. Varför jag inte gör det har jag inte en susning om. Brukar försöka tänka att jag borde börja äta nyttigare men godis är så gott och jag och pappa lever verkligen perfekta ungkarlslivet så vi har liksom inte tid att laga mat! Lär väl få igen det brutalt innan jag är 30.

Men efter ett maxmål idag kände jag att det behövdes en förändring. Valde att gå i Emilies fotspår och ta vägen upp till Iksu. Blev lite cykling, core och body balance. Det sistnämda var endast för att det visade sig att Pernilla höll i core-en och senare skulle kolla body balance så kände att varför inte. Min balans går dock att diskutera!

Nä nu blir det sängen om jag kan få tyst på pappa som har hittat sensationen Skyyyypeee med otroligt svenskt uttal. Imorgon bitti blir det åter Iksu för min efterlängtade massage!  Pusssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0