Skiiing



Efter en dag i backen och ett antal timmar i bil kan jag inte kalla mig själv annat än mörbultat. Förstår inte hur killarna hade tänkt när det ska "åka hockey" ikväll?! (mitt otroligt snygga uttryck som kom upp ett antal gånger idag. Jag tycker inte att det låter så dumt??)

Hur som helst skulle jag kanske kunna joina dom om Göran Söderlund kunde ta tummen ur arselt och svara när jag ringer! Min rygg är så stel så kan inte röra mig och även om jag hatar det är jag duktigt behövande av en massage. Nä istället ska jag dö på sängen framför How i met ypour mother men Simone som kommer hit snart med gooooodis! Jag har för underbara vänner!

Och juste, mitt körkort kom idag, ser ut som en looser men beskriver väl mig bra antar jag!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0