Isvaken

Idag kan jag alltså kalla mig stolt isvaksbadare. Idrottsprogrammet åk3 var uppe vid Nydalasjön och de som ville tog sig ett litet dopp. Chocken från vattnet har fortfarande inte gått ur kroppen men var inte alls så kallt som jag trodde att det skulle vara.

Stort mod visades av: Erika(hulken), Linnea(stoneface), Amanda(sprattlarn), Maxim(paniken), Nike(skrikaren), Emilie och Kakan. Nike, Emilie och Malin hoppade efter mig så lite svårt att veta deras reaktion. Men pga Nikes höga skrik kan jag tänka mig PANIKSKRIKPANIK på henne.

Boysen hoppade efter oss så ingen aning om vilka som vågade sig i eftersom jag var snabb som ögat på att ta mig hem!

Bilder kommer i sinom tid eftersom jag glömde min kamera i Slevens hand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0