Idag är en bra dag...

...idag är det bra.

Är faktiskt rätt stolt över mig själv. Trots mitt sjuukt jobbiga schema hittills denna vecka (endast mattelektion mellan 13-14 både måndag och tisdag) har jag haft tid att ta hand om mig själv.

Gårdagskvällen spenderade jag en timme med Göran så han fick knäcka till min rygg ordentligt. Inte lika skönt denna gång men ack så mycket skönare det känns nu efter. Hade tydligen haft en liten kyss av skolios innan han tog tag i det där.

Dagen har spenderat med min störtsköna läkare vid Dragonens vårdcentral. Enligt honom så spirar tydligen mitt liv. Romantiken, skolan, träning osv osv.. Efter en noggran granskning av min reaktionsförmåga skickades jag vidare till provtagning där de tömde mig på blod. Hoppas att de hittar något denna gång, börjar bli less på detta. Med mig hem har jag i varje fall en remiss till plastikkirurgen, nevrologen och en bruk med blodtrycksmedicin. Känner att jag är lite för ömtålig för mitt eget bästa!

Kvällens planer är att hämta syster på Dressman, ta en sväng förbi solariet med henne och senare bygga ihop någon slags maskin som ska kolla min skakfrekvens med min köksassistent.

Lyssna och lär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0