Halkbana och kusin-vitamin





Morgonen spenderades i Hörnefors på halkbanan. Efter att ha stigit upp kl 05.40 behövdes det en hel del kaffe innan jag ens kunde tänka. Tror jag hällde i mig sådär 5 koppar innan jag ens hunnit sätta mig i bilen kring 08.30. Speeden jag byggt upp av kaffet blev inte direkt mindre när jag fick spendara några timmar åt att sladda runt på banen. Huuur kul som helst! Priset tog de två personer från björkstadens trafikskola som ungefär samtidigt lyckades köra in i snövallarna och fastna. Eftersom jag befann mig på deras komradio-kanal efter att ha bytt bil fick även jag njuta av det hela på en helt annan nivå!

Senare idag tog jag och pappa en tripp till Anumark och mina kusiner så jag fick en chans att prova den nya bilen. Är lyrisk av krafterna i den och då är inte ens chippet påsatt! Väl där blev det lite matematik och pyssel på agendan och självklart skulle även Zingal vara med!

För övrig kan jag berätta att deras andra hund rymde igår och var borta i 12 timmar. När han kom tillbaka var han alldeles blodig och det saknades 5 får!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0