Driver license



Se upp i trafiken nu gott folk! Idag var dagen då bEmma fick sitt körkort. Inte helt rättvist kändes det kanske men med tanke på att det var kuggOla så kan jag inte var så dålig som jag fick för mig... eller kanske jag bara drog på mig mitt charmface och han inte kunde göra annat än godkänna mig. Tror mer på det sista altenativet faktiskt! Även fast jag inte är så bra på att flörta så är jag nog hästlängder bättre än på att köra bil med tanke på att jag redan smällt två gånger innan jag ens fick kortet!

Men så kan det vara. Jag är nöjd.
Fick ju trots allt kortet före Emanuel Arvidsson! (vilket inte var helt otippat ens för två år sedan!)

Kvällen kommer spenderas med Brudarna med stort B på bowlinghallen. Kommer bli awsome och jag kommer få en chans att visa upp mina sjukt skillade talanger!


Kommentarer
Postat av: emilie

men grattis!!!!!!!!

2010-02-14 @ 16:27:50
URL: http://emisvedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0