Discooooo!

 

Kvällens bowling gick lysande... beroende på vad man definierar med det. Josefin tog nog hem priset för flest klot i rännan men jag kan inte påstå att jag var långt efter. I övrigt har jag lärt mig att jag har sjukt dålig koll på vad som händer i byn och på andra delar av världen nu för tiden. Förhållanden jag missat och en flicka som är gravid i 8månaden! Jag ligger alltså cirka 6 månader efter i allt som kallas nyheter!

Nu blir det sängen i varje fall för imorgon bär det av till Ikea kl 07.00 med Robbie och Elli. Robert fick en Ikea resa med mig av sin moder när han fyllde 18 men såhär 1,5 år senare när han är sambo med Elli får jag aggera barn i baksätet. Hoppas bara jag får glass!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0