Det viktigaste i livet...

Tänk nu efter riktigt noga. Vad är det ni absolut inte skulle kunna leva utan? För mig tar det inte särskillt lång tid att lista ut det. Tror inte de tar speciellt lång tid för de flesta medlemmar i min klass att lista ut det heller... FIKA! Vi lever för det. Därför har söndagskvällen spenderats i Sörfors hos vår vän Amanda för att "fira hennes 19-årsdag". Men allt går inte riktigt som man tänkt sig...



Detta var synen från bilrutan när vi lyckats köra sisådär 3 mil fel ut i skogen. Jag försökte skrämma upp alla andra men slutade med att det till största del var jag som blev livrädd och var tvungen att ringa och informera Amanda om exakt vart vi var utifall en man i svart rock skulle kliva fram på vägen och få bilen att sluta funka.

 

20 minuter senare i Sörfors kör vi fast i en backe men efter många om och män är vi äntligen vid fikat!



Ovanligt att Liv är peppad!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0