Danskebåt

Största delen av helgen spenderades på danskebåten mellan Oslo och Fredrikshamn. Hade riktigt trevligt tillsammans med mina 36 män. Trodde det skulle bli jobbigt grabbigt men jag hade faktiskt jävligt roligt. Alltid kul med massa uppmärksamhet! :D

Väl hemma i lördags deckade jag dock rätt snabbt. Men innan hann jag ligga och mysa framför brasan med Christoffer. Älskar verkligen att vi har en öppenspis. Supermysigt nu när man hör vinden vina utanför fönstret och ser snön yra.



Nu för att skapa lite julstämning ska jag och Amanda strax sätta oss ner för att knåpa ihop lite julkort. Så har ni tur kanske det dimper ner något i brevlådan senare. Har dock bara tänkt göra ett så ska vi säga till högstbjudande? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0