Blommig julfredag.

Älskar fredagar. Underbart att bara jobba till kl13 så man hinner med en massa saker efter jobbet. Helgen blir så otroligt mycket längre. Hann dock med en hel massa grejer innan jag slutade för dagen också. Som tex att sneeaka åt mig en blomma/jullök? av GE Healtcare när de delade ut till personalen i morse (där jag jobbar nu). 

Innan jag gick hem hann jag också med att knäcka ett vattenrör. Helvete vilket tryck de är på de där grejerna. Fick ju skyffla vatten i en evighet.  


Kolla vad långt hår jag fått!!!! Synd jag ska klippa mig när jag kommer hem :/

Nu efter jobbet har jag tränat och ikväll väntar reastaurang besök med familjen kollektiv. Kommer bli mys. Om jag nu överlever tills kl20 då maten förhoppningsvis serveras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0