A habit that you wish you didn’t have

Hmm.. klurigt, finns nog många. Eller DET FINNS många! Men den som ploppar upp i mitt huvud nu och som gör att jag inte kan komma på någon annan är det min älskade pojkvän alltid klagar på mig om.

Det är nämligen så att när jag ser på TV/film så är jag heelt inne i det. Jag kan höra att någon pratar men hör inte ett ord av den säger. Jag stänger helt av. Ganske skönt om du frågar mig. Ser man på något vill man ju höra allt de säger, inte sitta och gissa efteråt. Eller hur?!



Hur som har i varjefall Christoffer blivit ganska less på mig nu när vi följer Prison Break. Han är en sån som vill diskutera det han ser. Jag säger att diskutera det gör man efteråt, eller möjligtvis att man kan pausa och säga det man vill ha sagt, aldrig under!!

Ska jag vara ärlig tycker jag då att han ska vara glad, han har ju kommit på ett sett att stänga min babblande mun... undrar om mamma använde samma teknik när jag var mindre?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0