tisdagtisdagtisdag

Kan ju börja med att säga att gårdagens måndag var en bra dag. Eller förhoppningsvis var det en bra dag i framtiden för min älskade vän Emilie kollade på en lägenhet bara ett stenkast ifrån mig och hon älskade den! Jag tyckte också om den även om jag bara sett den från vår smyga-i-buskarna-kupp igår. Kommer bli woounderfull att ha dig nära baby, men tror det finns risk att Joel och Thomas kommer få skavsår i öronen av vårat babbel!

Dagen idag började med en välbehövd sovmorgon, kunde inte röra en fena när väckarklockan ringde. Senare ska jag förhoppningsvis få återse min bortsprugne vän som äntligen har flyttat tillbaka till umeå efter nästan ett år! Känns skönt att ha dig tillbaka igen Emanuel!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0