historien om löprundan

1intervallen: Jag har det rätt bra.
 
2intervallen: Jag lider av gulsot och min bror hoppar med mig från en brinnande lägenhet och dör.

3intervallen: Jag dör äntligen och får möta min bror i Nagiala.

4intervallen:
Jag möter Kattla i Kattlagrottan och min bror blir bränd av hans eld.

5intervallen:
Jag väljer att hoppa ner i lavan med min bror på ryggen för att få komma bort.

Jaha så vad är det här tänker ni? Jo det är förklaringen på hur dålig min kondition är. För hör och häpna, jag har alltså varit ute och sprungit! Och smart som jag var så bestämde jag mig för att köra backintervaller i Gammliabacken, jag menar, hade ju kunnat tagit en lite mindre jobbigt backe? Efter 5intervallen var jag så trött så jag la mig ner rätt på marken så folk som gick förbi kollade lite snett på mig. Såhär efteråt känns det ändå rätt bra, har äntligen kommit till Nagilima helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0