hemska tider

Igår var jag än en gång och lyssnade på min vän Therése när hon pratade om sin uppväxt om och hennes nya bok "vi har ju hemligheter i den här familjen". Jag blir lika rörd varje gång över hur du kan vara så stark! Gårdagskvällen spenderades i att läsa och jag kunde verkligen inte lägga ifrån mig boken, låg och storgrät! Köpvärd är den människor!

Nu på morgonen har jag varit på infektion och tagit sprutor inför Tanzania. Hepatit A, B och Gulsot. Ont som fan har jag så inte det lättaste att sitta och skriva.

Men i alla dessa hemskheter, eller sorgliga tider så kom igår ljuset. Fick precis veta att min gamla vän Camilla igår kl 22.37 levererade pojken Malcom, ca 2 veckor efter tiden! Grattis vännen!

Jag och Therése på Norrbyskär förra sommaren.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0