uppskatta vänskap!

Det här blir lite av ett tack inlägg! Jag vill tacka alla er där ute som känner er som mina vänner för att ni lever och förhoppningsvis mår bra.

Jag vill tacka alla ni nära vänner för att ni alltid är så underbara även fast jag ibland är väldigt dålig på att visa uppskattning.

Speciellt tack till:

Emilie, för att du alltid får mig på så bra humör. Är alltid nära till skratt med dig och dagdrömmer alltid dom bästa drömmarna ihop med dig!

Olivia, för att du är och alltid kommer att vara som alla vet min borttappade tvillingsyster. För att du får mig att tänka så bra och för att det är okej att vi bråkar!

Viktoria
, för att du alltid ställer upp utan några som helst frågor. Och för att vi helt enkelt är dumma i huvudet.

Joel, för att du gett mig så otroligt mycket glädje och fått mig att bli människa igen. Tack!


Vet att det här blev världens mesigaste och tråkigaste inlägg men efter allt som har hänt dom senaste dagarna och allt som jag har sätt i Tanzania vill jag verkligen inte vänta en sekund till med att säga det här. Och jag vill att alla ska veta ni är underbara, men kom ihåg att inte ta något förgivet. Var glada för stunden och var lyckliga att ni är uppväxta i Sverige!

(och jag skulle vilja skriva om så många fler men det kommer bli ett så otroligt långt inlägg då)

Kommentarer
Postat av: snoppflickan

du förtjänar de bästa!

2009-11-09 @ 18:59:07
URL: http://systrarnasvedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0