Roligaste på länge!

Ikväll när jag låg på Emilies säng och tittade i taket ringer telefonen. Det är min kära far som låter väldigt upprörd. Han frågar vad jag gjort idag och speciellt vad jag gjort på facebook. Jag fattar ingenting och han fortsätter mala på om att han har fått samtal från oroliga släktingar.

Senare kläcker han ur sig att det handlar om bilden jag lagt ut på mig och Emilie när vi ligger och putar med våra magar som vi typ alltid gör!

Men så nej kära vänner och släkt, jag är inte gravid och kommer nog inte bli det på länge! Men tack för att ni gav mig ett gott skratt!


Här har vi alltså den beryktade bilden!

Kommentarer
Postat av: emilie

hahahahhaha, så himla kul!

2009-11-10 @ 20:20:07
URL: http://emisvedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0