Bra dag

Eller rättare sagt underbar dag. Förlåt alla NS:are som lär hata oss nu men vi får iaf 7000 var till resan till Tanzania för vårat projektarbete. Detta innebär att två stycken mindra av dom som faktiskt måste kämpa för att få pengarna inte kommer att få några.
Jag och Olivia är i varje fall nöjda, nu återstår bara ytterligare 15000 att få in inom en snar framtid!

Dagens väder har väl inte heller sänkte värdet på dagen, legat ute i solen hela dagen så är röd som en potatis med fräknar men sånt man får ta! Imorgon bli det första dagen på det nya jobbet, sjukt nervös på att jag kommer göra bort mig. Men den som är sugen på jordgubbar borde besöka mig mellan 8.00 och 15.30 imorgon på OBS!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0