The hall of fame

Har precis kollat runt på lite designhemsidor och kollat på lite inspiration till hemmet. Hittade underbara bilder på hallen. Se och inspireras.


Älskar bokstävarna på den här, har bara ett E för Emma men tänk er en bokstav för varje person i huset.



Första intrycket säger mycket!



+ för NOA NOA påsen för att påminna mig själv om mitt nya jackköp! Älskar märket.




Kul sätt att visa den underbara hatten, notera även att studenthatten är med som i vanliga fall brukar ha en tendens att hamna i en låda längst in i garberoben. Absolut bästa jag hittade ikväll, detta kommer ni med säkerhet se i min lägenhet. Ska bara ut och fynda hattar.

Kommentarer
Postat av: Jonas

Hej Emma, vilken rosa blogg! =) Har du flyttat till en lägenhet? Om så är fallet, när får vi komma på inflyttningskaffe? =) kraaaam!

2009-03-18 @ 13:18:32
URL: http://www.acc.umu.se/~storm
Postat av: DIN BÄSTA VÄN JOSEFIN

löööv andra kortet. Så ska min hall se ut i alla fall. Länge sen man såg dej, lillen.

2009-03-31 @ 19:00:06
URL: http://jgson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0