Lycklig är den, som inte sörjer över vad han saknar, men som glädjer sig över vad han har



Har precis suttit och kollat på slutet av succéprogrammet Leila på landet. Och ja, vad är det då som gör att hela svenska folket fallar rätt in i smeten och blir som fastfrusna vid soffan så fort dom råkar sappa förbi denna Leila Lindblom? Är det hennes alltid så underbara leende eller den kanske ännu mer lockande, gärna färgglade matlagningen som får en att bli som förtrollad.

Svaret på den frågan kommer ni tyvärr inte finna i denna blogg, för den kunskapen äger jag dessvärre inte. Det jag dock kan säga är att dagen program (sista 5 min som jag såg) fick mig att lägnta till sommaren. Tänk er en härligt, amerikaninspererad bbc ute i trädgården som pågår, ja man vet inte hur länge för det blir varken mörkt eller kallt!
Ge mig sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0