Linköping!

Igår morse anlände jag, syster och Siri till systers nuvarande hemstad Linköping. Hon och hennes pojkvän har precis flyttat till kanske världens gulligaste lilla radhus med en chockrosa toalett (som självklart ska målas om!) . Igår var en extremt lugn dag med mycket sömn eftersom det inte blev speciellt mycket av de under natten på tåget ner med en galen hund!

Idag har vi varit på EM och kollat på lite möbler, tagit lite promenad och gått runt på stan och kikat på lite nya inredningsprylar. Inga storköp för min del men några krokar till mitt kommande badrum och en trashängare fick det i varjefall följa med hem.

Just för tillfället sitter jag mest och saknar min underbara pojkvän som är kvar hemma i Umeå för han var tvungen att börja jobba igen. Lite synd för hade varit underbart att ha honom här men får väl bli någon annan gång.

citatet: Den ädle ställer krav på sig själv, den simple ställer krav på andra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0