Genomköraren

Som utlovat kommer nu en del bilder som beskriver de senaste veckornas största happenings i mitt liv.


Midsommar:

Började med mys på Robbes ballkong



Aptitretaren

Tog oss vidare till Elins kompis där vi åt, lekte och drack.
    

Pz´n love: 

Hittade hatten, grop efter ett skott på sidan!

Dödssköna människor
   
Under bara Lars W

"Gör en grimas nu!"... skönt att jag fortsatte vara mig själv i
hopp om den snyggaste minen!

Lördagkväll med Robbie:
Efter en matbit på pipes drog vi vidare till mig för att umgås,
senare under kvällen slutade vi upp
hos Joel för att Robert senare skulle glida ner på TC.


Vad är det du döljer min vän? ;-)



Det var allt för mig mina kära vänner, som ni märker har jag inte varit super aktiv på att använda min kamera heller! Skall bli bättrning, kan vi i varje fall hoppas på!

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0