Tisdag.




Många lever med en sådan förvånansvärd rutin att det är svårt att tro att de lever för första gången.


Älskar mina mornar med Vakna med the voice. Ingen stress bara njuta av livet! Ställde väckaren på 8 trots att jag inte behövde kliva upp förrän 11. Alltid skönt att ta det lugnt på morgonenoch hinna vakna innan man ska iväg till skolan. Tog en tripp till solariet vid 9, kollade noga så ingen var i rummet och vågade inte riktigt blunda när jag låg där! Fan att den där tjejen skulle bli skuren i ansiktet förra veckan, nu kan man nästan inte göra något i den här staden utan att vara på sin vakt!

Hade bara en lektion idag för våran Kemi var inställd, riktigt skönt men med Matteprov i morgon känns det kanske inte helt okej ändå! Hann iaf iväg en sväng med systerEmma på stan. Hittade en grymt snygg skinn jacka på HMs barnavdelning som blir köpt imorgon! Väldigt nöjd, precis en sådan jag letat efter.

Ikväll blir det då bara lugnt, ska iväg en sväng till min brors tjej Emma som fyllde år igår. Blir nog mys och hoppas hon blir nöjd med presenten :) Synd bara att Peter jobbar, träffar han nästan aldrig nu.


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0