Rövknullade drömmar

söndersockrad verklighet
rövknullade drömmar
förstora skopor mörker
i en surrealistisk värld
som jag tycks leva i

andas avgaser och spy sanningar
om man tror på något bättre
något mer
man tilllåts drömma rövknullade drömmar
är det min värld?

jag tror på rekarnation
det gör han med!
han säger att han tror jag levt många liv
gör då ett till liv så stor skillnad?


Ne mitt liv tog faktiskt en liten vändning idag när jag var på
Skarinska med min gamla högstadie klass. Sjukt roliga
människor som jag nästan inte sett sen vi gick ut. Sen
kanske världens sötaste kille där som jag fick sitta och
flörta med, så vem du nu än är kan du ju alltid höra av dig ;)

xoxo

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0